Czasem przeprowadzka nie wymaga sterty kartonów. My udowadniamy, że wystarczy kanapa, telefon i dobry pomysł, żeby przeprowadzić siebie i … kredyt hipoteczny. Dla VeloBanku stworzyliśmy spot, który udowadnia: przeniesienie kredytu może być tak szybkie i wygodne, jak scrollowanie social mediów.
W maju 2025 roku VeloBank S.A. powierzył nam realizację 15-sekundowego spotu promującego przeniesienie kredytu hipotecznego. Spot bazuje na strategicznej koncepcji „Świat bardziej Velo”, wykorzystując charakterystyczną zieloną kanapę jako metaforę łatwości i zdalności procesów bankowych.
Realizacja spotów dla VeloBanku pomaga marce realizować kluczowe cele biznesowe:
Budowanie wizerunku nowoczesnego banku
Wyróżnienie na tle konkurencji
Skuteczna komunikacja korzyści
Chcesz sprawdzić, jak AI może odmienić komunikację w Twojej branży usługowej?
Zobacz, jak robimy to w Artcore – innowacja, skuteczność i szybkość w jednym miejscu.
Reklama bankowa wymaga szczególnej uwagi na zgodność z przepisami finansowymi i budowanie zaufania klientów. Najlepiej rozpocząć od jasnego określenia grupy docelowej i korzyści produktu, a następnie wybrać format komunikacji. Warto współpracować z domem produkcyjnym doświadczonym w branży finansowej, który zna specyfikę compliance i potrafi połączyć wymogi prawne z atrakcyjną formą.
AI w reklamie finansowej oferuje pełną kontrolę nad przekazem, co jest kluczowe w regulowanej branży bankowej. Pozwala na szybkie modyfikacje zgodnie z dynamicznie zmieniającymi się ofertami, jednocześnie zapewniając wysoką jakość wizualną i zgodność z wymogami compliance.
Finalny koszt reklamy bankowej zależy od wielu czynników w tym: formatu, długości spotu, czy użytych technologii. Koszty produkcji spotów AI są jednak znacząco niższe niż tradycyjne metody, ponieważ eliminują potrzebę wynajmu studia, aktorów i sprzętu oraz transportu.
Split screen pozwala jednocześnie budować więź emocjonalną przez storytelling i dostarczać konkretnych informacji o produkcie finansowym. To szczególnie skuteczne w branży bankowej, gdzie klienci potrzebują zarówno zaufania, jak i jasnych danych o ofercie.
Tak, Każdy element może być precyzyjnie dostosowany do wymagań prawnych, włącznie z obowiązkowymi informacjami jak RRSO, a modyfikacje wprowadzane są szybko bez dodatkowych kosztów.
Skuteczność można mierzyć przez wzrost liczby aplikacji o przeniesienie kredytu, zwiększony ruch w aplikacji bankowej, engagement w social media oraz wskaźniki jakościowe – postrzeganie marki jako nowoczesnej i przyjaznej klientowi.